سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات اجرایی تونل اتصال بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

اتصال بزرگراه شهید خرازی و همدانی

به گزارش همشهری آنلاین، عملیات حفاری در ۲ دستگاه تونل- زیرگذر رفت و برگشت اتصال بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی به پایان رسیده و عملیات تحکیم نهایی تونل غربی شروع شده است.

مهدی صداقتی سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان این مطلب گفت که با پایان یافتن بتن‌ ریزی نهایی کف، دیوارهای تونل در نوبت اجرا قرار گرفت و تاکنون ۷۰ متر از ۱۲۰ متر طول تونل غربی تحکیم نهایی شده است.

او پیشرفت تونل-زیرگذر اتصال بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی را ۶۰ درصد اعلام و ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

آن طور که سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران عنوان کرده: «پروژه اتصال بزرگراه شهید همدانی با بزرگراه شهید خرازی شامل احداث دو دستگاه تونل به طول ۱۲۰ متر در دو لاین عبوری و دو پیاده رو برای هر تونل، احداث دسترسی‌های شرق به جنوب و جنوب به غرب به همراه اجرای دیوارهای حائل، اصلاح هندسی مسیرهای موجود و اجرای شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی است.»

کد خبر 798689
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا NL ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    این تونل در کدام محل است، من خیلی علاقمند به اخبار راه‌ها و خیابان ها هستم در گزارش دقیق اشاره نشده
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    هر چی راه خوبه به این تهرانیا بدین و بعدم اغتشاشات و ایجاد هزینه برا نظام از همین خراب شده شروع میشه.من خودم تو تهران زندگی میکنم و همینجام به دنیا اومدم
  • امیر IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    تونل؟!!!! یه زیر گذر ساده رو میگه تونل؟!!! واقعا که، کم آوردن فردا به یه کوچه میگن بزرگراه
    • علی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 0
      همین شماها هستید که بامهاجرت تهران نابود کردید وچشم سفیدی میکنید خواهشن برید ولایت خودتون لذت ببرید وتاما آرامش داشته باشیم